Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Volvo cały czas rośnie

Volvo S60

Volvo ustanowiło nowy, szósty z rzędu rekord sprzedaży w 2019 roku, osiągając poziom 700 000 sprzedanych samochodów po raz pierwszy w swojej 93-letniej historii. W 2019 r. Firma sprzedała 705 452 samochodów, co stanowi wzrost o 9,8 procent w porównaniu z 2018 r. Taki poziom wzrostu jest znacznie wyższy od tempa wzrostu rynku.

Nowy rekord sprzedaży jest oparty na wzroście sprzedazy modeli SUV XC90, XC60 i XC40. Volvo Cars odnotowało również wzrosty na rynku chińskim, amerykańskim i europejskim. 

Firma odnotowała również duży popyt na zelektryfikowane pojazdy, zarówno pod względem zarejestrowanej sprzedaży, jak i zamówień detalicznych. Ogólnie rzecz biorąc, Volvo Cars sprzedało 45 933 modeli hybrydowych typu plug-in w 2019 r., Co stanowi wzrost o 22,9% w porównaniu do 2018 r. I ponad dwukrotnie więcej w 2017 r.

Volvo rekordowe

Ilustrując siłę swojego portfolio i wyniki sprzedaży w 2019 r., Volvo Cars przekroczyło poprzedni roczny rekord sprzedaży w wysokości 642 253 samochodów, ustanowiony w 2018 r., Prawie pełny miesiąc przed końcem roku. Grudzień był najlepszym w historii miesiącem sprzedaży firmy, z 23,4% wzrostem rok do roku do 74.239 sprzedanych samochodów.

 W Chinach Volvo Cars sprzedało 154 961 samochodów w 2019 r., Co stanowi wzrost o 18,7 procent w porównaniu do 2018 r. I znacznie przewyższa cały rynek. Rezultat jest rekordowy w historii Volvo Cars w Chinach.
W Stanach Zjednoczonych Volvo Cars sprzedało 108 234 samochody, przekraczając próg 100 000 sprzedanych samochodów po raz pierwszy od 2007 roku. W porównaniu do 2018 roku sprzedaż wzrosła o 10,1 procent.
W Europie sprzedaż była szczególnie silna w Niemczech, gdzie firma sprzedała ponad 50 000 samochodów po raz pierwszy w swojej historii, osiągając najlepszy wynik sprzedaży od 1990 roku w Wielkiej Brytanii.
Inne rynki, które odnotowały najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy, to Australia, Belgia, Brazylia, Czechy, Węgry, Korea, Polska i Portugalia.

SUV-y Volvo idą jak woda

XC60 SUV nadal jest najlepiej sprzedającym się samochodem marki Volvo na całym świecie, a następnie SUV-y XC40 i XC90, podczas gdy sedany z serii 90 i 60 również przyczyniły się do wzrostu wielkości odpowiednio w Chinach i Europie.
W tym roku Volvo Cars rozpocznie wprowadzanie swojej oferty doładowań na rynkach na całym świecie. Recharge będzie nazwą dla wszystkich ładowalnych Volvo z całkowicie elektrycznym i hybrydowym układem napędowym typu plug-in. Volvo Cars dąży do tego, aby samochody hybrydowe typu plug-in stanowiły 20 procent całkowitej sprzedaży w 2020 roku.

Każdy model Volvo występuję w wersji hybrydowej, od małego SUV-a XC40, przez samochody z serii 60, po duży flagowy SUV XC90. Volvo Cars jest jedynym producentem samochodów, który oferuje wersje mild-hybrid lub plug-in hybrid w każdym modelu. Wkrótce kupujący będą mogli również wybrać XC40 Recharge P8, pierwszy w elektryczny samochód Volvo.

 

Volvo

Przeczytaj również
Popularne